perjantai 12. joulukuuta 2008

Jacob Söderman

Hallituksen esitys laiksi tilatukijärjestelmän täytäntöönpanosta annetun lain muuttamisesta
(PTK 125/2008 vp)

"Arvoisa puhemies! Minä en ole mikään maatalouspolitiikan tuntija, ja minä en ole missään nimessä halunnut moittia maatalousvaliokunnan käsitystä tässä kysymyksessä. Aikoinaan kun minä tulin eduskuntaan - kauan, kauan sitten - minä kysyin ed. Lyyli Aallolta, joka oli maatalousvaliokunnassa, mistä minä opin jotain maatalouspolitiikasta. Minä luulin, että edustajan pitää osata kaikki alueet. Ed. Lyyli Aalto sanoi, että hän valiokunnassa aina seuraa, mitä kepulaiset ehdottavat, ja sitten hän on vastaan. (Naurua) Valitettavasti minä olen jäänyt tälle tasolle maatalouspolitiikan suhteen; en halua mitenkään arvostella teidän käsitystänne."

Ei kommentteja: