maanantai 19. joulukuuta 2011

Merja Kyllönen


Hallituksen esitys valtion talousarvioksi vuodelle 2012 yms.
(PTK 89/2011 vp)

"Edustaja Torniainen: Ystävä kallis, minä tiedän, että keskustalle eivät riitä yksityistierahat. Tarvitaan suuriin väylähankkeisiin, Infra Oy... (Jari Leppä: Ei keskustalle, vaan suomalaisille!) - No, edustaja Torniainen sanoi, että keskustalle eivät riitä, niin minä vastaan nyt edustaja Torniaiselle, jos passaa. (Naurua)
- -
Edustaja Hemmilä: Jos rupean luettelemaan kaikki TEN-T:hen, ydinverkkoon ja kattavaan verkkoon, kuuluvat tiet tällä hetkellä, minä luulen, että tuo puhemies poistaa minut. Minä voin toimittaa ne kartat edustaja Hemmilälle ja käydä pitämässä vuoropuhelua tässä vielä kahden kesken. (Jari Leppä: Ohhoh!) - Teillä on ihan likainen mielikuvitus. Minä puhuin täyttä asiaa, ja te siellä vaan "ohhoh". Eikö se ole hyvä, että saadaan Hemmilällekin kattava verkko ja ydinverkko perille? (Naurua)"

Ei kommentteja: